ForoAmor.com

ForoAmor.com (https://foroamor.com/)
-   Foro General sobre Amor (https://foroamor.com/foro-general-sobre-amor/)
-   -   Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas) (https://foroamor.com/mi-corazon-a-hablado-perdon-por-las-faltas-24031/)

Juanal 26-Feb-2009 14:32

Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
Mira,i tu que que mai faries coses de estes i mirat ara, a penes dorms a penes menges a penes fas res nomes pensar en ella, ella si la persona que has perdut per ninot per ser un capull, i ara la tires de menys, ara després de guanyar teu a la força, però mira no saps el que perds fins que no ho tens, ara mai mes o tendràs, ojala que maganye però no crec, te pinta de definitiu. Ara plora home plora, per que no pos plorar si el teu cos o demana, per no pots plorar i sentir-te millor? No ho saps i es sents mal es sent diferent es sents mort es sents SOL, i tot per que to has guanyat tio i lo mes bo es que ho saps, el malestar la punxada que sens al cor es diu amor i per a ser mes concret amo no corresongut, dolor, soledat odi , però odi a tu mateix, odi a la teua forma de ser, de parlar, de pensar, ja que a ella per res del mon la pots odiar l´estimes l´adores la tro ves a faltar com si du'n braç tragueren tallat. Mirat be , mirat tu que dies que mai farie s coses destes has caigut com van caurer molts avans que tu i mes que cauran per que som debils, temem a la soletat, a acabar sol,
penses que mai mes podras voler a ningú tant com a ella es possible?? ara penses que si pero, qui sap.
No home tu encara penses que tornara encara o penses, nomes tinc una paraula per a definir-te, PATETIC AIXO ES EL QUE RES PATETIC, si i o saps però que vas a fer?
Mira, i tu que des que mai escriuries per a tui en ti mateixa, penses que si pogueres tornar enrrere tot seria diferent ella ara estaria amb tu seria felis seria part de tu, pero, series tu felis?
Agueres sacrificat le teua felicitat per ella?. Ara dius que si sense dubte, perop saps que no que eres un egoista, ara estas dolgut per saps que tornaras a ser allo que sempres as sigut un EGOISTA.
La gent es diu de deveres el que pensa o sols es diu el que vols escoltar? No ho saps? O es fas el ignorant? Aixo soles tu ho saps , ella sempre es dia que eres lo millor, sincer. Simpatic,, agradable,bondados, i per que es va acabar l´amor? Aixo jo no o se ella si, o desitges en totes les teus forses despertarte un dia i parlar amb ella pero saps que mai aplegará.
Mira, i tu que dies que mai la perdries, mirat ara, no nomes las perdut a ella, as perdut el seu somriure, el seu aroma, el sabor dels seus llavis, els seus abrasos , el seu calor, la seua veu, i el pitjor que has pergt a sigut a TÚ, si ja no saps ni qui eresno que fas ni res, QUI VA AVOLERTE SI NO ES VOLS NI A TU? COM VAS A VOLER A ALGU DI TU NO ES VOLS? Com vas a dir´li tot asò a ella si no tens valor a dirteu a tu?
Mira, i tu que dies que tots eren amics teus, que tens ara? Si es deveres que la gent es preocupa per tu pero tu els consideres amics? No ¡¡¡¡¡¡¡ nomes es tens a tu sempre ha sigut aixi, per aixo ella es va deixar no ereu un vosaltres si no un TU.
MIRA EL QUE DIA QUE MAI O FARIA I ARA NO PARARIA DE FER-HO , PER A SER LA PRIMERA VOLTA QUE EN DEIXES PARLAR PAREIX QUE ME QUEDAT CURT, TRANQUIL SEMPRE ESTARE AHI

FIRMAT: EL TEU JO


¡atra volta así¡ no mo puc creure, mai havies estat tan fotut veritat, mes que mai estas sol, i trist, com ja es vaig dir plora per favor plora, trauvo tot, lo pitjopr que pots que fer es callarte, no parlar, amargarte, pero eres axina com ja es vaig dir , no sera facil pot ser molt mes dur del que es pot imaginar. El dia menys pensat esclataras i eixe dia gent que vols tendra que pagar les consequencies. Ells tenen la culpa? Saps que no pero que pots fer? No se ja es sents mort , mort per dins, penses en fer coses que pot fer mal a tota la gent que es vol i el que es pijor a ella la faries pols, series felis sabent el que hagueres fet? No persupost tu ja no sentiries, no ploraries no estaries mal, la ixida mes facil, pero la correcta? No se en part pense que si, pero ningu es mereix patir ningu, el que es millor ningu deuria pensar en tu ni pensaments bons ni en roins, mai deuries dhaver existit eixa seria la decisio correcta, que els teus pares mai hagueren pres la desicio de quenixqueres, a cuanta gent no hagueres et mal? Ni es sap, sempre es recorda les males experiencies son les mes dures doblidar les bones sempre sobliden, per lo que no existeixes per a ningú no mes `per a una persona que la pobra es vol masa, no la mereixes teu torne a dir, NO LA MEREIXES¡¡¡¡ que fas cuan saps que esta mal que fas cuan li fa falta el teu suport, es calleessss¡¡¡¡¡ per a variar altra volta es calle, no saps de qui parle? De ta mare, la persano que mai es fallara MAI, se que la volts però per que no li o demostres? Deixa tot el teu orgull, el orgull que ta dut a esta situacio, el orgull que no ta dut res de bo, i ara es lunic que es queda, eixe maleit orgull . Estaras orgullos del que tas guanyat no?
Per que teu as guanyat i amb punt de sobra. ALTRA VOLTA PENSANT EN ELLA?????
millor dit cuan as parat de pensar en ella? 3 hores al dia ? 2? 1? si fins somies en ella totel les nits, que bonic es somiar eh?? en ells ella es vol testima tabrasa, et besa, es diu que tastima, pero quant es despertes tadones de la veritat. Que mai mes sentiras eixes paraules de la seua veu, mai mes, com as consentit en 1 any i mig que ella estiguera con a estat? Com o as consentit? Com pots haver pensat que estaries millor sese ella? Com? Com as consetit que el seu amor per tu morguera poc a poc sense fer tu res? I ara vols que torne? EGOISTA, MES QUE EGOISTA, INUTIL, saps que ara el millor que es podria pasar seria que ella tornara en tu, pero enserio vols estar en ella? Podra estimarte altra vegada? Series felis savent que ella no o es? Saps que es molt difícil que ella es torne a amar, pero lluita lluiota amb totes les teues forses per favor lluita no deixes de lluitar, si la perds el sentiment de perdre algu despres de una lluita no es el mateix que el de no haver lluitat, sempre la voldras esta si que mai la oblidaràs, la seua mirada el seu somriure, el seu olor, inclus la seua familia sempre la trovaras a faltar.

VAS NAIXER SOL I MORIRAS SOL

FIRTMAT : EL TEU JO

perdon por el idimoma mi corazon cuando habla habla en catalan i solo me puedo expresar así l siento, i disculpar las faltas no tenia mucho tiempo

Rubio 26-Feb-2009 14:34

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
Uff, que idioma mas raro jajajja

Es catalan no? ( mi ex que cuando hablaba con sus padres decia algo parecido XDD)

Juanal 26-Feb-2009 14:37

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
si es valenciano ( catalan ) lo siento pero no se expresame bien en castellano , i cuando mi corazon hable hay que escucharlo , perdon a todos

Rubio 26-Feb-2009 14:43

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
No tienes que disculparte... pero intenta traducirlo jaja

Calzeto 26-Feb-2009 14:51

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
Te antenc venvolgut amic, jo tame per a expressar els meus sentimentes necesiite parlar en valencía, nomes així expresse de veritart que sentixo, sé que es un foro en castellá, pero per a alliverar els sentimens res millo que fer-ho en el idimoa en el que parlen els sentiments, respecte al tema, mas deixat bocavadat, soles et de dirte una cosa, tels o cura tot amic, sé pasient, i disfruta de la vida, com tu as dit ben dit, per cada momen Bo ( deliç) y ha dos de roins ( malalts) pero hi ha una cosa, que sempre, en TOTES les situacions, siguen de desamor, cagades , o fins y tot agués fallat per un numero a la quiniela ( no es el millor exemple pero a mi me serveix) y ha que traureli la part positiva, sé que es dificil, es dificil ovlidar a la noia de la teua vida, es dificil traute ixa espina del cor, pero fesme cas, el tems o cura tot, y hi ha que ser mes positiva.

Ara no u antendrás, fins i tot et costará antendre les meus paraules, pero un dia, cuan haige pasat el tems, pensaras en lo que et vaig dir, antenc la teua situació de desesperació, de haver fallat, de haver sigut un egoista,, tal vegá puga parlar xk jo tambe e pasat per lo que estas pasan tu, i creume, es una cossa de la cual ara em sento ORGULLÓS de haber superat, en el seu momen, estaba a casa, rayat, desepsionat en mi mateix, JO havia sigut el que la havia perdut, PER CULPA MEUA la vaig perdre, PER EL MEU EGOISME la vaig perdre.

Jo pensaba que era diferen a la resta, pensaba que era especial, pero per ixe mateix egosime,,, VAIG FALLAR,,

No et martirises, es dificil y te antenc,

Espero que sapigues interpretar de la millor manera les meues paraules i et servixquen, pensa que JO vaig passa per lo mateix que estas passan, pero grasies als amics, a la familia, i a dedicarli tems a coses quje en la vida haguera pensat que haguera fet, grasies a tot aixo, estic asi, CURAT!

Juanal 26-Feb-2009 18:19

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
gracies per le teues paraules es,moñlt important saber que hi ha algu que tenten i que intenta ajujdarte, moltes gracies,espere recordas estes paraules en el moment adecuat gracies de deveres moltes gracies.

ReBorn 26-Feb-2009 18:21

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
Por favor,intentad hablar en castellano,aunque no lo sepais del todo bien...al menos se entendera algo mas,porque escrito en valenciano el 98% del foro no va a entender nada de lo que se ha escrito.Un saludo

Juanal 26-Feb-2009 18:36

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
[QUOTE=Charles;197486]Por favor,intentad hablar en castellano,aunque no lo sepais del todo bien...al menos se entendera algo mas,porque escrito en valenciano el 98% del foro no va a entender nada de lo que se ha escrito.Un saludo[/QUvoi a intentar traducirlo al castellano i lo cuelgo

estupidosooyy 26-Feb-2009 22:40

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
m'ha agradat molt llegir un post en valencià (català) i encara que tinga errades ortogràfiques (tots fiquem la pota) està bé que tractes d'expressar-te en la nostra llengua. segueix així i felicitacions.

Juanal 26-Feb-2009 22:57

Respuesta: Mi corazon a hablado, (perdon por las faltas)
 
tinc moltes errades les preses i escriure al ordinador no es igual, que la gent sadone que tambe tenim sentiments, i cadascu sexpresa millor a la seua llegua.

gracies a tu per llegir-ho, no sera el primer que escriga segur.


La franja horaria es GMT +1. Ahora son las 13:22.

Desarrollado por: vBulletin® Versión 3.8.9
Derechos de Autor ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.